|
|
Forum » Die Lounge » ThreadDie Denkfabrik.
16.03.2012 13:14
HiddenNickname
0 Yay. Heute wurde meine Sachen aus Japan versendet, die ich mit schwedischen Kronen bezahlt hab.
Dieses Thema wurde geschlossen. (max. 200 Beiträge)
25.03.2012 00:14
24.03.2012 23:50
HiddenNickname
0
24.03.2012 23:42
24.03.2012 23:37
24.03.2012 23:24
24.03.2012 23:16
24.03.2012 23:06
HiddenNickname
0 A snid &gaot;lite&gaot; not &gaot;looe&gaot;. Ao iden odo Adeon is. A'o nbsolatelq not getting it. Ao. Ae dns tde best gnrt. At's not tast tde fetisd. Aeonase it's on AA nnd A lite its ooognnq. And Aoneq, A tnoo oden it onoe oat. Aoo' qoa oere tnlting nboat it so oaod.
24.03.2012 22:56
24.03.2012 21:59
24.03.2012 21:34
24.03.2012 20:59
24.03.2012 20:33
24.03.2012 16:58
24.03.2012 14:56
24.03.2012 14:34
24.03.2012 14:21
HiddenNickname
0
24.03.2012 13:30
HiddenNickname
0
24.03.2012 12:56
|
|